Skip to main content

Rola mediów w polityce.

Mówi się, że media to czwarta władza, po ustawodawczej, wykonawczej i sądowniczej. Coś w tym jest, ponieważ politycy zazwyczaj nie chcą być niepopularni w mediach, ponieważ ma to przełożenie na ich polityczną przyszłość.
Politycy, zgodnie z marketingową zasadą, że nie ważne jak, aby o nich mówili, czasami odznaczają się krzykliwymi zachowaniami i wypowiedziami, które budzą kontrowersje. W takiej sytuacji, serwisy informacyjne przekazujące wiadomości każdego dnia, mogą być zainteresowane tym, co polityk powiedział.
Media dają również szansę na reklamę polityczną. Taka reklama to nie tylko spoty wyborcze ukazywane w trakcie kampanii. Samą reklamą dla polityka jest jakakolwiek obecność, przytoczenie wypowiedzi, nawet najkrótszej. Tutaj podobnie jak w promowaniu różnych marek i firm, liczy się zapamiętanie, a także przede wszystkim pozytywny wydźwięk materiału.
Media są więc potężnym narzędziem w kreowaniu wizerunku polityków, którzy wiedzą w jaki sposób je wykorzystać dla swoich politycznych celów.

Wow look at this!

This is an optional, highly
customizable off canvas area.

About Salient

The Castle
Unit 345
2500 Castle Dr
Manhattan, NY

T: +216 (0)40 3629 4753
E: hello@themenectar.com

Close Menu