Skip to main content

Systemem wspomagającym monitoring jest wdrożony ostatnimi czasy customer relationship management. CRM to filozofia funkcjonowania i system informatyczny integrujący spółkę wokół kwestii związanych z zarządzaniem relacjami z klientami. Dzięki wdrożeniu CRM można gromadzić, wymieniać, przetwarzać i analizować dane dotyczące obsługi klienta, dystrybucji i marketingu , a ponadto sprawniej realizować schematy promocyjne i handlowe. CRM Przenika spółkę w poprzek jej pionowych struktur, wspierając procesy biznesowe. Ma to wymiar technologiczny i ludzki. Jeśli któryś z nich nie działa, system funkcjonuje błędnie.
W firmie Novellus system ten służy do utrzymywania kontaktów z klientem i zbierania o nim informacji. Wykorzystywany jest głównie do: wysyłania kartek świątecznych, wysyłania zaproszeń na przekazy nowych modeli albo organizowane imprezy, wysyłania podziękowania za dokonanie zakupu w firmie, wykonywania telefonu do każdego kontrahenta po trzech dniach od daty nabycia samochodu z pytaniem czy jest zadowolony z dokonanego wyboru?
przypominania kontrahentowi o organizowanych akcjach serwisowych, obowiązkowym przeglądzie, kończącym się ubezpieczeniu itp., zbierania informacji o kliencie, jego preferencjach, potrzebach, dodatkowych wymaganiach, długości współpracy.

Close Menu

Wow look at this!

This is an optional, highly
customizable off canvas area.

About Salient

The Castle
Unit 345
2500 Castle Dr
Manhattan, NY

T: +216 (0)40 3629 4753
E: hello@themenectar.com